مراکز تولید کننده انواع بالش بچه گانه

بالش، یکی از وسیله های مهم به هنگام خوابیدن است که می تواند هم خوابی بسیار راحت را برای شما به ارمغان بیاورد و هم خوابی بسیار بد! پس در انتخاب بالش و تشک مسافرتی ارزان باید نهایت دقت را داشته باشیم. مراکز تولید کننده انواع بالش بچع گانه، بهترین بالش ها را برای کودکان عزیز شما تهیه و تولید می کنند.
بالش بچه گانه
بالش های بچه گانه، مانند دیگر بالش ها نیز، به صورت کیسه ای است و از الیافت مختلفی تشکیل شده. این الیاف می توانند پنبه، پشم شیشه، پر و یا بسیاری دیگر از مواد موجود در انواع بالش ها باشد.

بالش بچه گانه می تواند به دو صورت، بالش مخصوص و تشک مسافرتی یک نفره به خواب و یا بالش مدل کوسن باشد که هر کدام از زیبایی خاصی بهره می گیرند.
بالش های مخصوص به خواب معمولا بزرگ تر، نرم تر، و رویه ی آن ها به طرح های مختلف است اما بالش های کوسنی، به شکل عروسک ها و یا شخصیت های مختلف کارتونی است که صرفا برای زیبایی اتاق و یا تخت کودک استفاده می شود.

بالش بچه گانه

انواع الیاف بالش های بچه گانه

  • بالش های طبی بچه گانه : اگر نسبت به سلامتی گردن و سر کودک خود بسیار حساس هستید، از بالش های طبی برای آن ها استفاده کنید. این بالش ها سر را در بهترین وضعیت قرار می دهند. البته لازم به ذکر است که قیمت این بالش ها نسبت به بالش های دیگر بیشتر است.
  • بالش های پری بچه گانه : معمولا از پر غو، مرغابی، غاز و یا حیوانات دیگر برای پر کردن بالش ها استفاده می شود. این بالش ها انعطاف بیشتری نسبت به بالش های دیگر دارند اما ممکن است باعث حساسیت و آلرژی کودکان شوند.
  • بالش های پنبه ای بچه گانه : بالش های پنبه، یکی از بهترین بالش های موجود در بین بالش های مخصوص کودک است. این بالش ها در سایز ها و طرح های مختلف در بازار برای خرید موجود هستند.
  • بالش های الیافی بچه گانه : این بالش های بسیار نرم هستند اما در گذر زمان به دلیل انعطاف بالای این بالش ها، گودی سر بر روی آن ها نمایان می شود. بهتر است برای کودکان سن های پایین تر از این بالش ها استفاده شود.

بالش بچه گانه

تولید کننده انواع بالش بچه گانه

اگر می خواهید به تولید بالش بچه گانه بپردازید و یا خود یک تولید کننده هستید، باید بدانید بالشی که تولید می کنید، برای سنین پایین است و باید به نوعی طراحی شده باشد که کودک با خواسته ی خود بتواند آن را انتخاب کند. بالش کودکان باید طرح های بسیار زیبایی داشته باشد مانند شخصیت کارتون ها؛ بدین وسیله شما می توانید فروش خود را رونق بخشیده و تولیدی خود را ارتقا دهید.

بالش بچه گانه

مراکز تولید کننده انواع بالش بچه گانه

این مراکز در بسیاری از شهر های کشور عزیزمان ایران موجود است. شما می توانید به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از این تولیدی ها بالش مخصوص به کودک عزیزتان را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما