تولیدکنندگان تشک سنتی دست دوز

امروزه انواع تشک سنتی دست دوز با به کارگیری الیاف و متریال های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. معمولا تولیدکنندگان این تخت و کمد نوزاد از بهترین و مرغوب ترین متریال ها در ساخت این محصولات استفاده می کنند تا این تشک ها تمام ویژگی های یک کالایی خواب استاندارد را داشته باشند. تولیدکنندگان معمولا به صورت های مختلفی این محصولات را در بازار توزیع می کنند تا دسترسی مشتریان به این تشک ها آسانتر باشد.

تولیدکنندگان تشک سنتی دست دوز

علت محبوبیت تشک های سنتی دست دوز

علت محبوبیت تشک های سنتی دست دوزتشک مسافرتی ارزان که به صورت دست دوز تولید می گردند یکی از پرطرفدارترین کالاهای خواب به شمار می آید و به همین جهت تقاضا برای خرید آنها بسیار بالا است.

این تشک ها معمولا توسط افرادی ماهر و زبر دست با دقت و ظرافت خاصی دوخته می شوند و از متریال های مختلفی در تولید آنها استفاده شده است که جنس و کیفیت آنها را دو برابر خواهد کرد.

تشک های سنتی دست دوز معمولا با استفاده از الیافی همچون پشم گوسفند، پشم شیشه، پنبه و … ساخته می شوند و به همین جهت از نرمی مناسب برخوردار می باشند.

بنابراین استفاده از تشک های سنتی در ایجاد خواب خوش کمک فراوانی می کند و به همین جهت افراد را از بیماری های جسمی و روحی بسیار زیادی حفظ خواهد نمود.

در تولید تشک های سنتی دست دوز از رویه های بسیار زیادی استفاده می شود و به همین دلیل به افراد قدرت انتخاب بیشتری جهت تهیه این محصولات می دهد.

بنابراین به دلیل داشتن تنوع زیاد در تولید این تشک ها و دوام بسیار بالایی که این محصولات دارند روزبه روز استفاده از آنها گسترده تر خواهد شد، از این رو تشک سنتی دست دوز در میان افراد مختلف محبوبیت بسیار زیادی یافته است.

تشک اصیل طرح دار نمونه ای از بهترین این تشک ها می باشد که در ابعاد مختلف با رویه های مخمل، ترمه، زری دوز و … تولید می گردد.

به همین دلیل برای جهیزیه عروس انواع این تشک ها را همچون تشک دو نفره، تشک مهمان پنبه ای یک نفره و … را از این محصولات انتخاب می نمایند.

مقایسه قیمت تشک سنتی دست دوز و صنعتی

مقایسه قیمت تشک سنتی دست دوز و صنعتی تشک سنتی یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع کالایی خواب در بازار به شمار می آید که در ابعاد و اندازه های متنوع از جنس و مواد سازنده گوناگون تشکیل می گردد.

معمولا این تشک ها برتری های زیادی از لحاظ کیفیت نسبت به تشک های صنعتی دارند و به همین دلیل با مقایسه قیمت آنها با یکدیگر به راحتی می توان تفاوت قیمتشان را احساس کرد.

به طور کلی قیمت تشک های سنتی دست دوز با توجه به عوامل زیر تعیین می گردد:

  • ابعاد و اندازه تشک
  • میزان کیفیت دوخت تشک
  • نوع الیاف به کار برده در ساخت تشک
  • جنس الیاف مورد استفاده
  • نوع خرید و فروش این الیاف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما